De kern van je boodschap bepalen en geschikte communicatieacties bepalen. Voor een eenmalig event of voor lange termijn. Ik help je slogans bepalen, een marketingmix samenstellen, campagnebeelden kiezen, media inschakelen…

 

Gepast communiceren

Elk bedrijf communiceert. Maar met wie, waarom en hoe? Wie zijn je belangrijkste doelgroepen? Wat willen ze van je weten en wat moeten ze van je weten? Hoe kies je een boodschap die overkomt? Ik help je mee de boodschap scherp te stellen voor jou én je communicatiemiddelen.

Ellebogengevoel en ervaring

Communicatie is mensenwerk. Een standaard communicatie-advies bestaat dus niet. Wat wel en niet werkt, hangt van veel zaken af. Het is niet alleen van belang hoe je communiceert, maar ook dat je aanvoelt hoe de ontvanger nu en morgen tegenover jouw boodschap staat.

Klankbord en een frisse kijk

Bij het kiezen van een boodschap is het vaak handig om een klankbord te hebben. Een adviseur die als buitenstaander met een frisse blik naar je organisatie kijkt en vanuit ervaring kan aangeven waar je communicatieve kracht ligt en hoe je die in je communicatiestrategie het beste kunt inzetten.

Advertenties